Monday, December 8, 2008

Wangian untuk lelaki



Casual wear
Haruman jenis ini lebih ringan, bersih, ringkas dan berbau seperti lemon tetapi menyenangkan. Paling sesuai untuk dipakai ketika di hujung minggu, perjalanan, santai serta kegiatan yang tidak formal.

Daytime wear
Wangian ini biasanya mempunyai bau yang menyegarkan, tajam serta spicy dan dapat memberikan aura penuh berwibawa yang akan meningkatkan imej profesional pemakainya.

Evening wear
Wangian untuk acara malam hari mestilah berbau agak kuat sedikit. Eksotik dan memberikan kesan maskulin. Maka tidak hairanlah wangian ini sangat sesuai untuk digayakan ketika menghadiri acara-acara pada waktu malam hari.

Romantic wear
Haruman yang mewah serta mengandungi rempah yang memang dirancang khusus untuk pertemuan-pertemuan yang romantis dengan pasangan. Wangiannya boleh membuatkan pasangan anda berada di ‘awang-awangan’.


Di mana harus disemburkan minyak wangi:

Jangan sesekali menyembur minyak wangi ke seluruh tubuh badan anda.

Semburkan minyak wangi anda di bahagian titik-titik nadi tubuh seperti di bahagian pergelangan tangan dan leher. Bahagian ini mempunyai suhu yang tinggi dan ia dapat membantu menyebarkan bau yang wangi.

Anda juga boleh menyapukan sedikit minyak wangi di bahagian belakang daun telinga. Pastikan jangan terlalau banyak menyapu pada bahagian ini.

No comments: